Messestande giver virksomheder synlighed ved fysiske messer 

Gør en messestand til en oplevelse, der konverterer kunder og øger opmærksomheden på dit brand ude på det fysiske marked. En skræddersyet messestand giver virksomheder mulighed for at vise deres identitet direkte til mulige kunder og allerede eksisterende. Ved en messestand har man på få kvadratmeter muligheden for at fortælle hvem man er overfor et målrettet segmentet. En messe har ofte et specielt tema eller branche der er gennemgående. Messecenter Herning er en af Danmarks mest kendte messecentre og de huser hvert år en masse forskellige brancheevents, hvor håbefulde virksomheder kan stille en messestand op overfor potentielle kunder. 

Shop-in-shop og display løsninger i den virkelige verden 

En messestand kan fungere som en shop in shop løsning og display løsning, hvor man kan pryde et billede i kundens synsfelt. Messedeltagelse er en væsentlig investering for virksomheder. Ved ikke at være synlighed ved en messe, siger man samtidig farvel til potentielle nye kunder. På en naturlig måde skal kunder kunne bevæge sig imellem virksomhedens produkter eller displays. En naturlig kunderejse er essentielt for at præsentere produkterne på bedste vis.

Messestand design står Jysk Display for, og de har mangeårig erfaring i udviklingen af messestande, som har brug for at virke funktionelt, da virksomhedens ansatte skal kunne fungere i det daglige setup på messen. Display løsninger i en messestand bliver anvendt i større stil i dag og nye og kreative løsninger skaber stor værdi for virksomheders messestand. Shop in shop løsninger i form af kreative salgsløsninger på en messestand er med til at engagere brugerne. 

Visuel identitet på en specialdesignet messestand

Som gæst på messer, bliver man præsenteret for flere forskellige virksomheder. Og generelt skal der fravælges virksomheder for at tilvælge nogle. Det sker indenfor samme branche. Udtrykket fra en virksomheds udstilling har en stor betydning, når man ønsker at fange en forbrugers opmærksomhed. Messestanden skal helst skabe positiv opmærksomhed.

En moderne messestand tager udgangspunkt i tidens trends og har naturligvis stort fokus på funktionalitet og virksomhedens DNA. I dag er vigtigt fokusområde bæredygtighed, hvor man skal vælge leverandør med omhu, da ikke alle virksomheder går lige meget op i det bæredygtige. Som virksomhed kan en målrettet bæredygtig tankegang sprede sig som ringe i vandet, og give positiv omtale i omverdenen. Det kan virksomheder udnytte til deres fordel og skabe gode forhold for deres kunder. 

Shop-in-shop løsninger & display løsninger som integreret del af fremtiden

Online løsninger er en naturlig integreret del af fremtidens butik, og kunderne forventer at den oplevelse de har på jeres online platform hænger sammen med oplevelsen i den fysiske butik. En smart shop in shop og display løsning skal være en integreret del af virksomhedens identitet. Kunderne skal let kunne finde den rette information omkring virksomhedens produkter eller services.